نحوه شناسایی و روش مقابله با ویروس اندرویدی Andr SlfMite


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 30 مهر 1393
بازدید : 118
نویسنده : siteiran

ویروس جدید که در واقع یک کرم دیجیتال است، از روشی مدرن استفاده می‌کند که در آن از شبکه‌ای مانند یک شبکه باتنت به نام «call home» استفاده می‌کند و قدم‌های بعدی خود را به صورتی متغیر و دینامیک تعیین می‌کند و برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده‌ای وجود ندارد. (باتنت به مجموعه‌ای از سیستم‌ها گفته می‌شود که همگی آلوده شده‌اند و اختیار آن‌ها بدون اطلاع دارندگان آن‌ها در اختیار یک فرد یا گروه قرار گرفته است).

در کرم جدید به جای ۲۰ کانتکت، پیام به ۵ کانتکت فرستاده می‌شود و این ممکن است به دلیل احتیاط بیشتر باشد. هم چنین عبارت‌هایی مانند «Hey, try it» و «Hi buddy» در متن آن‌ها مشاهده شود.

روش مقابله

این بدافزار خودش را به عنوان یک برنامه «device administrator» جا می‌زند و ادعا می‌کند که ویژگی‌های بهبود یافته امنیتی برای قفل صفحه ارائه می‌کند که در واقع تلاش این بدافزار برای قرار از شناسایی شدن است. اگر به Settings رفته و بخش Apps را انتخاب کنید و روی آیکون گوگل پلاس تقلبی بزنید می‌بینید که گزینه Uninstall برای این اپلیکیشن خاکستری و غیرفعال است.

حال باید به آدرس Settings <Security <Device administrator رفته و اختیار داده شده به این اپلیکیشن را غیرفعال کرده و بار دیگر آن را Uninstall کنید.




:: موضوعات مرتبط: علمی , اخبار , جهان , فناوری , اخبار , برنامه , ,
:: برچسب‌ها: شناسایی , روش مقابله , ویروس اندرویدی Andr SlfMite , خرابی , بدافزار ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








همه چیز از همه جا

نظر شما در مورد مطالب سایت چیست ؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز از همه جا و آدرس siteiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










RSS

Powered By
loxblog.Com